ساعت هوشمند مدل W6 2021

محصول جدید

ساعت هوشمند مدل W6 یک ویژگی فوق العاده که ساخت کمپانی اپل هست، در این سری از محصولات سال 2021 خود به کار برده است، دارای صفحه نمایش رتینا {رتینا نام صفحه نمایش و تکنولوژی است که اپل برای محصولات جدید خود انتخاب کرده است} تمام صفحه (بدون حاشیه) هست.

13,200,000 ریال بدون مالیات.

60 قلم

  • دکمه پاور و مجیک باتن فعال
  • منوی کاملا روان
  • صفحه نمایش باکیفیت، روشنایی مناسب و رنگ های جذاب
  • شارژر وایرلس
  • کیفیت بالای ساخت
  • امکان تعویض بند با بند اورجینال اپل واچ
  • روشن شدن خودکار صفحه نمایش با بالا آوردن دست
  • 30 واچ فیس متنوع با امکان آپلود تصویر دلخواه داخل ساعت
  • سنسورهای سلامتی گام شمار، ضربان قلب، سنسور عدم تحرک، فشار خون و پایش خواب
  • قابلیت شماره گیری، برقراری تماس و مکالمه مستقیم
  • پشتیبانی از اعلانات فارسی و منوی فارسی
  • دارای 4 بازی سرگرم کننده
  • دارای حالت ذخیره نیرو و Power Saving
  • امکان اتصال به گوشی های هوشمند اندروید و آیفون

بررسی ظاهری ساعت هوشمند W6

ساعت W6 جدیدترین “های کپی اپل واچ” می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. این ساعت هوشمند کپی سایز 44 اپل واچ با ابعاد 44 در 38 در 12 میلی متر و وزن 50 گرم می باشد. فریم دور ساعت آلومینیومی بوده و در سمت راست آن مجیک باتن فعال، میکروفون مکالمه و دکمه پاور فعال مشاهده می شود.

همچنین در سمت چپ ساعت اسپیکر آن و در فریم بالا و پایین آن شکاف محل قرارگیری بندها تعبیه شده است. خوشبختانه انواع بندهای سیلیکونی، نایکی، فلزی و … اپل واچ اورجینال به این مدل ساعت هوشمند می خورد. در زیر ساعت نیز سنسورهای سلامتی و روی آن صفحه نمایش تمام صفحه آن قرار گرفته است. البته کمی حاشیه پایین این صفحه نمایش نسبت به حاشیه های دیگر آن بیشتر است.

صفحه نمایش ساعت هوشمند مدل W6

ساعت هوشمند W6 دارای یک صفحه نمایش 1.75 اینچی با رزولوشن 320 در 385 پیکسل از نوع لمسی می باشد. این صفحه نمایش از نوع IPS بوده و از کیفیت و روشنایی بالایی برخوردار است. همچنین رنگ ها در این مدل بسیار جذاب دیده می شود و آیکون های جذاب منو، آن را بسیار زیباتر کرده است.

این ساعت هوشمند دارای 3 حالت منوی اپل واچی، لیستی و نمایش 6 تایی می باشد. همچنین برای منوی اپل واچی آن امکان انتخاب 3 پس زمینه متفاوت وجود دارد. پردازنده این ساعت هوشمند قوی بوده و منوی اپل واچی آن کاملا روان و بدون هیچ لگی جا به جا می شود.

روشنایی نمایشگر این ساعت تا 5 درجه قابل تنظیم است و همچنین شما می توانید زمان خاموش شدن خودکار صفحه نمایش را بر حسب ثانیه انتخاب کنید. همچنین امکان روشن شدن خودکار صفحه نمایش با بالا آوردن دست در این ساعت وجود دارد.

قابلیت های نرم افزاری ساعت W6 پس از اتصال به گوشی های هوشمند اندروید و آیفون

ساعت هوشمند W6 از طریق بلوتوث امکان اتصال به گوشی های هوشمند اندروید و آیفون را فراهم کرده است. همچنین اپلیکیشن مخصوص این ساعت هوشمند Qd Fit نام دارد که هم نسخه اندروید و هم نسخه آیفون آن موجود بوده و با اتصال ساعت به این برنامه امکان سفارشی سازی نمایش اعلانات اپلیکیشن های مختلف گوشی در ساعت وجود دارد. همچنین امکان تنظیم هشدار عدم تحرک، زنگ های هشدار ساعت، نمودار ضربان قلب، پیدا کردن ساعت از طریق گوشی و تنظیم واچ فیس های متنوع یا آپلود تصویر زمینه دلخواه برای شما فراهم می شود.

علاوه بر این شما با اتصال مستقیم بلوتوث ساعت به گوشی خود می توانید توسط ساعت شماره گیری کنید، از بین لیست مخاطبین با مخاطب مورد نظر خود تماس بگیرید، تاریخچه تماس ها را مشاهده و حتی مکالمه کنید. خوشبختانه حجم صدا و کیفیت اسپیکر ساعت هوشمند مدل W6 بالا بوده و میکروفون آن نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار است. شما می توانید با استفاده از این ساعت هوشمند مکالمه مناسب و باکیفیتی داشته باشید. علاوه بر این امکان نمایش اعلانات پیامک ها و شبکه های اجتماعی در این ساعت وجود دارد و خوشبختانه از حروف فارسی نیز پشتیبانی می کند.

بررسی سنسورهای سلامتی ساعت هوشمند W6

ساعت هوشمند مدل W6 دارای سنسورهای سلامتی گام شمار، ضربان قلب، سنسور عدم تحرک، فشار خون و پایش خواب می باشد. همچنین این ساعت هوشمند دارای حالت های ورزشی پیاده روی، دو، دوچرخه سواری، کوهنوردی، فوتبال، بسکتبال و بدمینتون می باشد.

باتری ساعت هوشمند مدل W6

ساعت W6 دارای یک باتری 200 میلی آمپر ساعتی می باشد. این ساعت هوشمند در حالت استندبای تا 5 روز شارژدهی می کند اما در حالتی که به بلوتوث گوشی متصل باشد شارژدهی آن به 1 تا 1.5 روز کاهش می یابد. در صورتی که حالت ذخیره نیرو یا Power saving ساعت فعال باشد این شارژدهی برای مدت زمان بیشتری به طول می انجامد.

شارژ شدن این ساعت هوشمند نیز از طریق یک کابل شارژ وایرلسی دقیقا مشابه با اپل واچ امکان پذیر است و برای شارژ کامل ساعت نیاز به 2 ساعت زمان می باشد. حتما توجه داشته باشید که برای شارژ ساعت از آداپتور یک آمپر استفاده نمایید.

دیگر قابلیت های ساعت هوشمند W6

ساعت هوشمند مدل W6 دارای تقویم، ماشین حساب، کرنومتر، دستیار صوتی سیری، امکان کنترل دوربین گوشی، امکان کنترل پخش موسیقی گوشی، امکان پیدا کردن گوشی از طریق ساعت و بالعکس، امکان انتخاب آهنگ زنگ و اعلانات از بین 4 زنگ، زنگ هشدار، 4 بازی سرگرم کننده و اپلیکیشن نمایش آب و هوا می باشد.

این ساعت هوشمند 500 کیلوبایت حافظه داخلی دارد و با استفاده از آن می توانید صداهای مختلف را ضبط کنید، صداهای ضبط شده داخل ساعت را مدیریت کنید و حتی برای استفاده از این صداهای ضبط شده با فرمت AMR آن ها را از طریق بلوتوث به گوشی خود ارسال نمایید.

اقلام همراه این ساعت هوشمند شامل دفترچه راهنما، یک جفت بند سیلیکونی، یک بند اسپورت لوپ و شارژر وایرلسی ساعت می باشد.

مــحصولات مرتبط